Potřebujete poradit? Volejte 725 856 858 bezproblemu@imrnous.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace

Nabízíme záruční i pozáruční servis kočárků a prodej náhradních dílů

Něco se pokazilo? Kočárek nefunguje, jak má? Nevěšte hlavu a napište nám na bezproblemu@imrnous.cz! Do e-mailu uveďte číslo objednávky, popište problém, přiložte fotku či video, a pak už jen vyčkejte, až se vám ozveme. 

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis na všechny námi prodávané značky: RIKO, EXPANDER, KUNERT, DADA PARADISO, EASYGO, EURO-CART, BABY-MERC, BABY ACTIVE, CAVOE.

Potřebujete náhradní díl na kočárek? Napište nám na bezproblemu@imrnous.cz nebo zavolejte na telefon 725 856 858.

V případě záručního servisu vám půjčíme náhradní kočárek s vyzvednutím a vrácením na prodejně.

Jak probíhá reklamace kočárku?

  • Zašlete nám e-mail s popisem závady.
  • Kontaktujeme vás a domluvíme se na termínu svozu.
  • Zabalíte a připravíte kočárek k odvozu.
  • Kurýr vyzvedne kočárek v čase a na místě, které jsme si domluvili.
  • Přebereme kočárek a hned se pustíme do servisních prací.
  • Opravený kočárek vám zasíláme zpět.
  • Dostáváte opravený kočárek s vyjádřením servisu.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Hledání
Přihlášení zavřít