Prodejna aktuálně uzavřena z důvodu nařízení vlády, ale stále slouží jako VÝDEJNÍ MÍSTO. Prodej online funguje na 100% expedujeme každý den a naši kočárkoví specialisté jsou připraveni na chatu i telefonu vám s čímkoliv poradit. 

Potřebujete poradit? Volejte 725 856 858 poradna@imrnous.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace a vrácení zboží

Něco se pokazilo? Kočárek nefunguje, jak má? Nevěšte hlavu a kontaktujte nás. Nabízíme záruční i pozáruční servis všech kočárků, které prodáváme.

Reklamace

1. Reklamace bez registrace

Jestliže nejste registrováni, pro reklamaci vyplňte číslo objednávky a email ZDE. Následně popište váš problém a odešlete. Pro další kroky (jako je zaslání náhradního dílu nebo například svoz) vás budeme informovat. 

2. Registrovaní zákazníci

V případě, že jste u nás registrovaní, přihlaste se do vašeho účtu a v levém menu zvolte položku reklamace. Následně vše popište a odešlete. Pro další postup (jako je zaslání náhradního dílu nebo například svoz) vás budeme informovat.

Kontakt na reklamačního technika

Jiří Musil
tel.: 725 866 349
e-mail: reklamace@imrnous.cz

Vrácení zboží

1. Vrácení zboží bez registrace

V případě, že nejste registrováni, vyplňte číslo objednávky a e-mail ZDE. Následně vyplňte formulář, kde zadáte také číslo účtu pro vrácení platby. Poté vás budeme kontaktovat pro domluvení svozu vráceného zboží. Produkt po přijetí zkontrolujeme a následně vám zašleme platbu zpět.

2. Registrovaní zákazníci

Pokud jste u nás registrováni, přihlaste se do vašeho účtu. V levém menu zvolte záložku vrácení zboží, vše důkladně popište a formulář odešlete. Následně vás budeme kontaktovat a domluvíme se na svozu. Po obdržení vše zkontrolujeme a zašleme peníze zpět na váš účet.

Důležité informace k reklamaci a vrácení zboží

> Zboží vracejte vyčištěné, vysušené a hygienicky nezávadné. Pokud zboží nebude splňovat  tyto zásady, jsme oprávnění odmítnout převzetí k reklamaci.
> Zásilku je nutné zabalit do pevného obalu.
> Reklamovaný produkt bude testován pouze na závadu, kterou kupující uvede v reklamačním formuláři.
> Jakmile přijmeme reklamované zboží, budeme vás informovat e-mailem.
> Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase. Nejpozději v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.

Jak probíhá reklamace kočárku?

  • Vyplníte formulář a popíšete problém.
  • Kontaktujeme vás a domluvíme se na termínu svozu.
  • Zabalíte a připravíte kočárek k odvozu.
  • Kurýr vyzvedne kočárek v čase a na místě, které jsme si domluvili.
  • Přebereme kočárek a hned se pustíme do servisních prací.
  • Opravený kočárek vám zasíláme zpět.
  • Dostáváte opravený kočárek s vyjádřením servisu.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (vyplněním formuláře) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Hledání
Přihlášení zavřít