Kdy kupovat kočárek

Jde vám hlava kolem z toho, co vše musíte pro mrňouska koupit, připravujete rozpočet a píšete seznam?

Už jste cítila první mrňouskův pohyb v bříšku? Pak je ten správný čas na nákup kočárku! Pojďme se společně podívat, které období v těhotenství je na nákup kočárku ideální, jak je to s pověrami a které období se na nákup kočárku moc nehodí.

Ideální doba na nákup (nejen) kočárku

Láká vás roztomilá výbavička pro miminko a už už se nemůžete dočkat až zařídíte pokojíček? Je asi na vás, kdy začnete s nakupováním výbavičky, my vám nabízíme jen dobré rady zkušených maminek. Ty se shodují na tom, že nejlepší doba na nákup kočárku je právě 2. trimestr a nejlépe po 22. týdnu, kdy za sebou máte i velký ultrazvuk. Celkově je toto období nejklidnější. Všechny důležitá vyšetření, obavy a strasti máte za sebou. Bříško vám ještě dovoluje zavázat si tkaničky a hýbat se bez omezení. Je to ideální období nejen na nákupy, ale i na dovolenou.

Co kdy koupit v těhotenství

Kdy už není vhodné běhat po nákupech

Kdy vybírat kočárek

Dá se říct, že v 1. trimestru je na nákup kočárku ještě brzy, a to ani nemusíte být pověrčivá. V 3. trimestru už se vám nikam moc nechce a jste ráda v pohodlné poloze bez větší námahy. Samozřejmě je super, že dnes si můžete celou výbavičku i kočárek objednat online. Abychom vám ulehčili výběr a ušetřili korunky, vytvořili jsme výhodné sety složené z kočárku a důležitého příslušenství. Sety vám zdarma uschováme a těsně před porodem doručíme. Ani nákup kočárku online neodkládejte na poslední měsíc těhotenství. I když máme několik kočárku skladem, je možné, že zrovna ten, který vám padne do oko, budeme muset objednat. Navíc nákupy výbavičky i kočárku na poslední chvíli mohou být ukvapené.

iMrňous prodej kočárku online

Během výběru kočárku byste si měla odpověď na různé otázky, jako jsou:
Vejde se kočárek do výtahu či tramvaje? 
Zvládne kočárek terén na vesnici? 
Složím kočárek sama do kufru auta a vejde se do něj vůbec?

iMrňous prodej kočárku online

Mít kočárek doma před porodem, nebo ne?

Dlouho jsme hledali pramen pověry, že kočárek doma před porodem znamená neštěstí. Ačkoli je rozšířená i v sousedních zemích, nenašli jsme její původ. Nabízí se zatím jen jedno vysvětlení. Kočárky se rozšířily i mezi obyčejnější lidi až po roce 1919. V první polovině 20. století byla celkově vyšší úmrtnost dětí i dospělých než dnes. Tehdy nejspíš vznikla pověra, kterou nás straší naše prababičky a babičky. Ačkoli v dnešní době váš a mrňousův život úspěšně chrání moderní medicína, každá maminka musí dát na svůj pocit. Pokud se stejně bojíte, kočárek uschovejte třeba u nás. Možná vás netrápí pověry, ale to že doma nemáte dost místa. Je jasné, že při všech těch změnách nechcete ještě doma přeskakovat kočárek.

Kdy koupit kočárek pověra
iMrňous prodej kočárku online

Přijeďte si k nám kočárek prohlédnout a vyzkoušet. 
Ať ho můžete u nás s klidem uschovat. 
Úschova kočárku je zdarma. 
Kočárek vám pošleme až přijde ten správný čas.

iMrňous prodej kočárku online
0 komentář

Diskuze

Máte zkušenosti, o které byste se rádi podělili? Využijte této diskuze.

Pro využití diskuze se .

Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.